Aktuális
Feladatok, programok |
Felelős |
Határidő |
Digitális témahét
|
Széky Miklós |
2022. április 4-8. |
Témahét –Roma/cigány népismeret Nemzetközi Roma Nap |
Fónad Éva |
2022.április 4 –8. |
Nógrádi Tavaszi Pedagógiai Napok rendezvényei |
minden nevelő |
2022. április 4-13. |
Kompetencia mérés próbaüzeme 8. osztály |
Simonné Lőcsei Mónika Fónad Éva |
2022. április 7. 14.00 |
Költészet napi versmondó versenyek
|
Kiss Józsefné |
2022. április 8. 11.00 |
Kompetencia mérés próbaüzeme 6. osztály |
Simonné Lőcsei Mónika Kovács Veronika |
2022. április 12. 14.00 |
Húsvéti ünnepség (felső alula) |
Csák András
|
2022. április13. 7.50 |
Húsvéti bütykölde (alsó tagozat) |
Horváthné Világosi Boglárka |
2022. április 13. |
Tavaszi szünet
|
|
2022. április 14-19-ig |
Pedagógusminősítési eljárások indítása
|
Kiss Józsefné |
2022. április 19. |
Általános iskolai beiratkozás
|
Simonné Lőcsei Mónika |
2022. április 21-22. |
A Holokauszt áldozatainak emléknapja A Föld Napja |
Fónad Éva Horváthné Világosi Boglárka |
2022. április 22. |
LEP 4. MAO Creative Crew |
Kiss Eszter |
2022. április 25. 13.00 |
Fenntarthatóság-környezettudatosság témahete |
Horváthné Világosi Boglárka Kovácsová Veronika |
2022. április 25-29-ig |
Fogadó nap |
Kiss Józsefné tantestület |
2022. április 26. 15.00 |
Felső tagozatos házi tanulmányi versenyek lebonyolítása |
Foglár Gábor felsős munkaközösség |
2022. április 29. |
Juhász Ágnes rendőrtiszt előadása a 7. osztályban |
Misztarka Istvánné |
2022. április 29. 10.30
|
Tankönyv alaprendelés leadása |
Horváthné Világosi Boglárka |
2022. április 29. |
A tanulók fizikai állapot mérése NETFIT |
Kiss Eszter Misztarka Istvánné |
folyamatos |
A felső tagozat PO felkészülésének előkészítése |
felsős osztályfőnökök |
2022. április 29. |
Feladatok, programok |
Felelős |
Határidő |
Március 15. Megemlékezés az 1848-as forradalom és szabadságharcra |
Kiss Eszter |
2022. március 11.
|
Áthelyezett munkanap |
Kiss Józsefné |
2022. március 14. áthelyezve március 26-ra. (hétfő) |
Középiskolai jelentkezési lapok módosítása
|
Fónad Éva |
2022. március 21-22. |
A víz világnapja |
Misztarka Istvánné
|
2022. március 22. |
EFOP-3.3.5-19-2020-00007
2021. 03. 01. – 2021. 08. 31.
„A salgótarjáni Csodaszarvas”
Csodaszarvas Iskolai Közösségi Program
( A köznevelés eredményességének és hatékonyságának növelése érdekében nem formális és informális
tanulási alkalmak támogatásával)
A Salgótarjáni Tankerületi Központ az EFOP-3.3.5-19-2020-00007 projektjét 87 462 830 Ft vissza nem
térítendő támogatásból, 18 intézmény 1 246 tanuló részvételével 127 pedagógus támogatásával és 24
IKSZ teljesítő középiskolással valósítottuk meg 2021. június 3. és 4. hetében. A napközis és
bentlakásos „táborok” fő célja az volt, hogy egy élményalapú, nyitott nevelési-tanulási környezetben
a tematikus közösségi program megvalósítása során a gyermekek számára a tanulás közösségi
élménnyé váljon. Színes, változatos, élményekben gazdag programot biztosítottunk. A napközis
tematikus hetek megvalósításához 18 helyszín biztosított teret. 59 csoportban 1 055 tanuló vett részt
- nomád, közlekedés, idegen nyelv, környezetvédelem, nemzeti identitás, művészeti nevelés, digitális
média és sport - gondosan kidolgozott informális és nem formális tanulási alkalmak során. Sikert
arattak a csapatépítő-, közösségformáló- és önismereti játékok. Hangonyban választékos
programokkal telített napot töltöttek el: lovagoltak, számháborúztak, kihasználták a „kalandpark”
lehetőségeit. A bentlakásos környezetvédelmi és nomád, kalandtáborok 191 tanuló részvételével
Velencén és Sarudon valósultak meg. A vízi programok mellett volt kerékpártúra, hajókirándulás,
sárkányhajózás, ökocentrumi látogatás, sétáltak tanösvényeken, rendeztek vetélkedőket. Külső
szolgáltatók programjain -néptánc oktatás, múzeumlátogatás, várlátogatás- is részt vettek.
Programcsomagot kaptak - logós póló, kulacsot, kéztörlő, papírzsebkendő hátizsákban. Nagy értékű
eszközök, szakmai anyagok, sportszerek, játékok is beszerzésre kerültek. A közösségépítés, az
együttműködés, az egymás elfogadása, a felelősségvállalás és az önbizalom igencsak fejlődött ez idő
alatt. A tanulók élvezték a hetet, sokat tanultak, új információkat szereztek, játszottak, nevettek a
nem mindennapi informális tanulás módszerével. Diákjaink tartalmas, izgalmas hetet tölthettek el,
életre szóló élményekkel gazdagodtak a tematikus táborokban.
Mindennapra jutott meglepő és izgalmas program, hét végére kellemesen elfáradtak tanulóink.
3. oldal / 26